Friday, June 11, 2010

GLAM n MASIHKAH ADA ANNA


past few days aku ade beli majalah GLAM keluaran Jun,nasib baikla la ada kalo x..pantang lmbt skit mesti majalah nie dh sold out kt mana2 kedai terutama di MPH..so, sambil2 lalu ctu n membelik jika AISYA SOFEA ade kuar novel br..sempat la aku tinjau side majalah..adaje GLAM..apa lg terus capaila...cover Glam kali ni ttg To'Puan seri Hidayah..cantik orgnye n merupakan isteri kepada Yang Dipertua Majlis Penasihat Pemangku Raja berusia 37 tahun.


Majalah GLAM ni byk mengubah imej aku n memberi yg terbaik dlm penampilan aku..so, Tq very much GLAM. pd hari yg sama beli majalah nie..aku berjumpa kwn yg ku kenal dr internet..sbnrnya aku amat teruja untuk membaca novel karyanya yg bertajuk Masihkah Ada Anna. Br separuh bc..nnti aku komen dlm ni novel karyanya. salin tu dia ada gk wat monolog..n puisi n lirik lagu..mmg berbakat ..jiwa halus tp, luaran rock n sempoi abis orgnya..hahahaa

No comments:

Post a Comment